Wednesday 25 November 2015

Filled Under:

Panas !!! Akhirnya Zahirah MacWilson Bersuara Tentang Hubungannya Dengan Zul Ariffin


 Nama Zul Ariffin kini bukan asing lagi dalam industri hiburan tanah air... Namanya pernah dikaitkan dengan beberapa pelakon wanita mencetuskan kontroversi hangat....  Terkini timbul pula isu mengaitkan namanya dengan pelakon Zahirah MacWils0n....

Nama pelak0n Zahirah MacWilson kini sedang hangat diperkatakan dan menjadi perhatian apabila dia didakwa telah keluar bersama Zul Ariffin. Ekoran itu,,, ia sekaligus menimbulkan pelbagai spekulasi dan tanda tanya sama ada Zul masih lagi bersama kekasihnya ataupun sudah memilih kekasih baru iaitu Zahirah....

Menurut sumber,,,, Zul Ariffin dan Zahirah MacWilson dikatakan telah menghadiri tayangan amal bersama-sama malah Zahirah juga dilihat tidak berselindung mengenai apa yang sedang berlaku di antara mereka ketika ini....

    “Saya bukan mengelak. Apa yang boleh saya katakan, kami berkawan rapat... Saya tidak mahu berkongsi terlalu banyak maklumat kerana kami hanya berkawan. Kalau apa yang peribadi, biarlah saya simpan sendiri”....

    “Saya dan Zul sama.... Dia juga jenis terbuka seperti saya,” jelasnya kepada p0rtal tersebut....

Apa-apa pun,,, pastinya pasangan ini keluar bersama atas dasar kawan. Eh, pasangan pula. Maksud kami, mereka’kan benar-benar hanya kawan rapat sahaja’kan????






0 comments:

Post a Comment