Pontian : Seorang pelajar Kolej Metro Kuantan maut apabila kereta yang dipandu Nursyahira Binti Sabtu telah dirempuh sebuah pacuan 4 roda yang menuju ke Gelang Patah .
Nur Syahira yang kini sedang pratikal dalam perjalanan pulang kerumahnya di Pekan Nenas apabila kereta nya itu dirempuh oleh pacuan 4 roda tadi yang gagal memotong di garisan berkembar.
Rakan-rakan Syera nama panggilan mesra untuk Nur Syahira amat terkejut dengan apa yang berlaku rata-rata mereka tidak percaya anda antara mereka baru 2 hari berjumpa dan bergambar bersama.
Siti Nurul Amiera adalah rakan baik syera dia amat terkejut dengan apa yang berlaku tidak disangka pertemuan mereka 18 julai lalu sambil bergambar merupakan foto terakhir mereka berdua.
Semoga roh syera dicucuri rahmat akibat kecuaian orang lain arwah menjadi mangsa, arwah maut impak kemalangan terbabit yang mengakibat kan diri cedera tersepit didalam kereta yang dipandunya.
Punca kejadian sebenar kini disiasat oleh pihak berwajib jenazah di hantar ke Hospital untuk tindakan lanjut semoga roh syera dicucuri rahmat, hari ini perjalanan terakhirnya.Al fatihah