Tuesday 25 July 2017

Filled Under:

Sayu : DOA BUAT EMMA .. OTAK ADA PENDARAHAN PINGGUL RETAK KENA MASUKKAN BESI DAN SKRU(6GAMBAR).




Kota Bharu : Doa buat Emma mangsa kemalangan ngeri di jalan Salor Pasir Mas 22 Julai lalu,dalam kemalangan tersebut rakannya Azhar Nawi maut ditempat kejadian impak kemalangan.
Emma kini bertarung nyawa namun perkembangan nya positif walaupun dia mengalami kecederaan yang teruk pada dirinya,dia sudah sedar dan boleh minum susu dan makan roti kata kakaknya Watiey.
Setelah melakukan Ct Scan pinggul Emma retak dan pembedahan akan dilakukan pada 02.08 untuk memasukan besi dan skru jika keadaan bersesuaian ini bergantung keputusan doktor bahagian otak yang mana otak nya kini mengalami pendarahan.

Emma dan rakan nya Hariz parah manakala Azhar maut apabila kereta Sateria milik Emma yang di pandu Azhar hilang kawalan dan bertembung dengan beberapa kereta lain.
Emma seorang yang meminati kereta Satria dia banyak menyertai konvoi kereta satria dan menyertai kelab Satria namun tidak disangka ini nasib nya kereta nya rosak teruk impak kemalangan terbabit.
Rakan-rakan baik nya dan keluarga setiasa bersama nya, mereka amat sedih apa yang berlaku pada Emma, rakan baik nya  Raraa Ismail juga tidak terkecuali merasai kesedihan apa yang berlaku kepada Emma.
Hanya doa mampu dipohon agar Emma kembali pulih seperti sediakala, Emma kini dirawat di HRPZ2 Kota Bharu.








0 comments:

Post a Comment