Thursday 29 June 2017

Filled Under:

Cantiknya Akak ni. Inilah Gambar Sebenar Seorang Ibu Tunggal Cekal Membawa 2 Anak Nya Balik Beraya Menjadi Viral Hari Ini

Cantiknya Akak ni. Inilah Gambar Sebenar Seorang Ibu Tunggal Cekal Membawa 2 Anak Nya Balik Beraya Menjadi Viral Hari Ini

Demi dua orang anaknya yang ingin pulang ke kampung berhari raya, wanita ini tekad untuk menunggang motosikal dari Kuantan ke Taiping. Begitulah pengorbanan seorang wanita yang bergelar ibu.

Gambar tersebut dimuat naik oleh seorang netizen Norbaya Ahmad sehingga menjadi viral dan trending di kalangan netizen. Rata-rata netizen turut mendoakan perjalanan mereka agak selamat tiba ke destinasi yang ditujui.

Kasih seorang ibu di hari raya..

Terserempak dgn seorang ibu tunggal yang gigih membonceng dua org anak berusia 3tahun & 7tahun dr kuantan ke taiping.

sebagai seorg ibu,sebak melihat keadaan si anak kecil ini yang terpaksa memegang tali helmet dr ditiup angin semata-mata utk pulang beraya.

kami hanya sempat tumpangkan anak2 Puan Norli dr Gambang ke Genting Sempah krn kami menghala ke Shah Alam dan beliau akn mneruskan prjalanan ke Taiping melalui Genting.

Semoga perjalanan beliau selamat sampai dan jika ade yang terserempak dengan beliau bolehlah tumpangkan anak2 kecil ini.allahumma yasiir wala tuassir.




0 comments:

Post a Comment