Saturday 24 June 2017

Filled Under:

KINI VIRAL : Pengalaman Bermalam di Wad, Apa Yang Dilakukan oleh Pesakit Lelaki dan Nurse Itu Buat Aku PENGSAN !!

Pengalaman Bermalam di Wad, Apa Yang Dilakukan oleh Pesakit Lelaki dan Nurse Itu Buat Aku PENGSAN !!



Sejak masuknya pesakit lelaki itu ke bilik wad yang sama, aku dapat merasakan bahawa beliau punyai 'hubungan' dengan salah seorang nurse yang bertugas di situ. Apabila bukan waktu melawat, nurse berkenaan akan pergi rapat ke katil beliau dan menarik tirai kain. Sehinggalah pada suatu malam, apa yang kudengar benar-benar buatku jatuh PENGSAN !!

Sejak masuknya pesakit lelaki itu ke bilik wad yang sama, aku dapat merasakan bahawa beliau punyai 'hubungan' dengan salah seorang nurse yang bertugas di situ. Apabila bukan waktu melawat, nurse berkenaan akan pergi rapat ke katil beliau dan menarik tirai kain. Sehinggalah pada suatu malam, apa yang kudengar benar-benar buatku jatuh PENGSAN !!

Nama aku Aida. So cerita ni based on apa yang aku alami. Boleh kata Allah memang kurniakan sixth sense/gifted untuk aku nampak benda benda ghaib. Kalau nak cerita dari bila aku boleh nampak mesti panjang. Semua sebab bila aku start kena histeria. Tapi ni aku cuma cerita pengalaman aku kat sebuah hospital.
So baru-baru ni aku kena admit kat sebuah hospital kat KL. Hospital ni swasta and memang mahal juga kena tapi sebab ayah aku boleh claim balik kat company, so dia decide hantar aku kat sini. At first aku ingat hospital mahal takde sangat hantu tapi yelah, hospital kan. So aku admitted due to high fever. Okay aku skip which satu malam ni nurse tukarkan aku ke wad yang letak dua orang dalam satu bilik. Family aku takde teman aku sebab risau demam aku agak tinggi. Aku duduk sorang sebab katil sebelah tu memang takde orang pun. Wad ni jugak ada toilet. So malam tu nurse dah transfer, dia cakap dia akan datang balik untuk last check and bagi minum malam. Aku request minum malam tu sebab aku rasa lesu nak makan macam tu.










0 comments:

Post a Comment