Tuesday 27 June 2017

Filled Under:

Sayu : MENGERIKAN!! (5 Gambar) Dendam Anak Tiri Kerana Tak Tahan Melihat Ibu Kandungnya Diseksa Selama 10 Tahun!!


NGERI!! (5 Gambar) Dendam Anak Tiri Kerana Tak Tahan Melihat Ibu Kandungnya Diseksa Selama 10 Tahun!!

Sudah 10 Tahun dia menyeksa ibu kandung saya ”luahan lelaki berusia 22 tahun Anto Bin Jufri yang ditahan akibat membunuh ayah tirinya Ridwan 45 pada sabtu semalam.
Dalam kejadian yang berlaku di Lingkar Tibojong, Bone Daerah Otonomi Sulawesi selatan indonesia mangsa ditemui dalam keadaan usur terburai dan leher disembelih ditengah jalan dipercayai dibunuh oleh anak tirinya sendiri kerana kerap kali menyiksa isteri yang merupakan ibu kandung Anto.
Setelah ditahan oleh pihak polis anto tidak menunjukkan sedikit pun rasa menyesal, bahkan dia masih sempat tersenyum ketika ditahan tanpa sebarang masalah.
“Selama 10 tahun dia menyiksa ibu saya (Hj Rosmini) dengan cara menyepak, dipukul bahkan diperlakukan dengan kejam, macam dia bela binatang, saya sudah tidak sanggup melihat ibu diperlakukan seperti itu” kata Anto yang bekerja sebagai penyembelih lembu.
Dalam kejadian Sabtu tengah hari itu, Anto mengaku membunuh ayah tirinya itu dengan cara mengoyak perut Ayah tirinya terebih dahulu sebelum menyembelih lehernya hingga hampir putus.
Akibat dari perbuatannya Anto dia di hukum penjara selama 15 tahun, sementara ibu kandungnya Hj.Rosmini 40 tahun hanya menangis dan tidak memberikan sembarang kenyataan atas kejadian tersebut.

Amaran:Paparan gambar dibawah adalah paparan gambar yang menganggu emosi,jika anda ragu dengan emosi anda mohon jangan lanjutkan.









0 comments:

Post a Comment