Sunday 25 June 2017

Filled Under:

SAYU : Kekejaman Pengasuh Taska TERBONGKAR Selepas Beberapa Keping Gambar TERSEBAR !!! (Mohon Viralkan)

Kekejaman Pengasuh Taska TERBONGKAR Selepas Beberapa Keping Gambar TERSEBAR !!! | Kejam dan tidak ada belas kasihan, itulah yang berlaku kepada beberapa kanak-kanak taska yang didera oleh pengasuh mereka. Lebih menyayat hati apabila kanak-kanak malang berkenaan disuruh memakan najis sendiri. 
Kekejaman yang dilakukan oleh pengasuh taska *** ***** ***** at Jalan Mutiara Singapura ini terbongkar dan diketahui umum apabila akaun WeChat yang bernama Singapore tong memuat naik beberapa keping gambar sebagai bukti kekejaman pengasuh taska berkenaan.

Bukan hanya memakan najis sendiri, kanak-kanak berkenaan juga turut disuruh memakan sampah dan buah yang sudah busuk.

Menurut laporan Stomp kanak-kanak yang berak dalam seluar akan dipaksa oleh pengasuh memakan najisnya sendiri dan mereka juga akan dipaksa memakan buah yang busuk dicampur dengan susu formula yang berterabur di lantai selain dari dibiarkan tidur di lantai tanpa sebarang alas.
Bagaimanapun Agensi Pembangunan Awal Kanak-Kanak, Early Childhood Development Agency (ECDA) mengesahkan telah menerima aduan penderaan kanak-kanak yang disertakan dengan tiga keping gambar yang dikatakan berlaku di taska Jalan Mutiara.
Selain itu ECDA juga mengesahkan bahawa pihak mereka sedang menyiasat pusat jagaan kanak-kanak berkenaan dan akan mengambil tindakan sewajarnya.
Sumber:- Eberita





0 comments:

Post a Comment